11 תשובות
כנראה איך אין לך חופש זה מראש הממשלה
אבל זה לכל הארץ
אין דבר כזה נתניהו אפילו אמר
זה אסור אבל ..
כנראה
רציני??
איזה באסה זה :\
איזה באסה זה :\
זה לא חוקי לפתוח את בית ספר עכשיו
כנראה את לומדת כחלק מפנימייה, בית ספר לחינוך מיוחד וכו (גנים אני מניח שלא אם את נמצאת באתר), זה כבר עניין של משרד הרווחה
שואל השאלה:
אני בפנימייה אבל זה גם אקסטרני
ואכן באסה
אני בפנימייה אבל זה גם אקסטרני
ואכן באסה
אנונימית
הלוואי עלי
חברה שלי באקסטרני ואין לה לימודים
באותו הנושא: