4 תשובות
לא יודע עד כמה זה נכון אבל מבחינת טעם זה בול ככה
לא יודע אבל כל חבר טבעוני/צימחוני שלי שאכל בטעות בשר או חלב (היה בתוך האוכל ולא היה מודע לזה) אז נהיה לו כאב בטן או שהקיא
ישנם מקרים שבהם אחרי חוסר אכילת בשר לאורך זמן הגוף מפתח אלרגיה לבשר כי הוא לא רגיל אליו.
בכל מקרה שינוי תזונה קיצוני זה רע לגוף, כל שינוי צריך להיות בהדרגה עם דאגה לתזונה מאוזנת.
כן, ורוב הסיכויים שיהיו לו כאבי בטן
אחרי הרבה זמן הגוף כבר שוכח איך לעכל את זה ולא מייצר את האנזימים שמעכלים את זה
אנונימית