3 תשובות
לבנות תוכנית אימונים ותזונה ולהתחיל, כל עוד תשקיעי תראי תוצאות
תצמצמי ארוחות ותחליפי דברים לא בריאים בדברים בריאים, כל פעם שאת רוצה משהו מתוק תשתי כוס מים ויעבור לך מנסיון.. אם יש לך כוח תעשי הליכות ובפורט
בשביל להרזות את צריכה להיות במאזן קלורי שלילי
כלומר - לאכול פחות קלוריות מכמות הקלוריות שאת מוציאה ביום.
תבני לך / תבקשי ממאמן כושר לבנות לך תפריט.
המון המון המון מים וספורט שזה חשוב . ואכילה בריאה ונכונה (דברים כמו חזה עוף ואורז , חביתה- להפריד תביצים ולשים יותר חלבון מאשר חלמון , ירקות למינהם...) ולהקפיד על זה
בהצלחה ❤