7 תשובות
תרשמי לו: נראה שהיא יותר מעניינת אותך
מה קרה רבתם?
שואל השאלה:
לא לא רבנו פשוט באלי יחס ממנו אבל שזה לא יצא שאני קנאית
אנונימית
כבר יצאת קנאית, אין דרך חזרה
שואל השאלה:
אה רשמתי לו לך תדבר עם ( השם של חברה שלי ) יבוגד
ואז הוא רשם לי למה ככה אז מה לרשום לו
אנונימית
תרשמי לו, זה מה שאתה עושה בדרך כלל או שזה המצב הרגיל שלו כבר או לא יודעץ
מה קרה?