8 תשובות
כן, אני מרוצה מהמצב.
אין מה לבוא בטענות ככ, הבריאות יותר חשובה מזה שתראי את חברים שלך בהפסקה, פרופורציות
תאמת שזה באסה..
בכ"ז שנה אחרונה שלי בבית ספר וכנראה שאני לא אראה אותו יותר..
מבאס.
בכ"ז שנה אחרונה שלי בבית ספר וכנראה שאני לא אראה אותו יותר..
מבאס.
שואל השאלה:
מעולם לא אמרתי שהבריאות לא חשובה.
זו הסקה שלך בלבד.
כולנו כרגע נמצאים באותו המצב, חוששים, לומדים ובעיקר לא מבינים.
במיוחד ברגעים אלו חשוב שתביני שאסור למהר לשפוט.
זה לא שאני לא מרוצה מרוצה מהחופש הזה, להפך. אבל באותה המידה הוא גם מקשה ומעיק.
מעולם לא אמרתי שהבריאות לא חשובה.
זו הסקה שלך בלבד.
כולנו כרגע נמצאים באותו המצב, חוששים, לומדים ובעיקר לא מבינים.
במיוחד ברגעים אלו חשוב שתביני שאסור למהר לשפוט.
זה לא שאני לא מרוצה מרוצה מהחופש הזה, להפך. אבל באותה המידה הוא גם מקשה ומעיק.
לא שפטתי אחותי מה יש לך הבעתי דעה בדיוק כמוך וקצת פחות עוקצנית משלך
אני ממש לא אוהב בית ספר אז אני מרוצה מזה שסוגרים את בתי הספר
תחבירה ציבורית ממשיכה, אבל כן זה נורא מבאס
אני ממש כמוך..
באותו הנושא: