6 תשובות
זה יהיה קשה מאוד ואני אתחרפן בבית אבל בתכלס אין ברירה ואני יודעת שזה הדבר הנכון לעשות. בסין זה די עבד
עכשיו מתריעים לך ההסגר רוב הסיכויים לא יהיה היום או מחר אלא בעוד כמה ימים אז הנה ההזדמנות שלך...^^^^
אנונימית
לי מה אכפת... ההורים שלי קנו את כל הסופר
אבל יש עכשיו לחץ מטורף בסופרים וחוסרים ויש אנשים שלא התארגנו לפני וזו בעיה...
אבל יש עכשיו לחץ מטורף בסופרים וחוסרים ויש אנשים שלא התארגנו לפני וזו בעיה...
שזה וירוס ויש לנו מערכת חיסונים כדי להתמודד איתו בלי לעצור את הכל החיים!
אני חושבת שכבר עכשיו אנחנו די בהסגר כי תכלס אין לאן ללכת כל כך, כל מקום יש בו אנשים ולא מומלץ ללכת אם לא חייבים
אנונימית
שזה לא בסדר שזו התראה קצרה כי יש אנשים שלא התכוננו ולא קנו הרבה אוכל
באותו הנושא: