5 תשובות
זה סתם חראתה זה לא בגלל עטלף
מקווה שישלו מצפון... בגללו אין לי קניון
אף אחד לא יודע בדיוק מי הוא ואיך הוא נראה
הייתי ממשיכה בחיים כרגיל
הייתי ממשיכה בחיים כרגיל
אני במקומו הייתי מרגיש רע עם עצמי, וכנראה שמנסה להמשיך כרגיל
וואלה גם אני חושבת שהוא מת כבר :/
באותו הנושא: