7 תשובות
לא הבנתי מה מוזר?
אני מרגישה בדיוק כמוך ותיארת בערך את האופי שלי, אל תתייחסי לדברים שאנשים אומרים כי תמיד יהיה להם מה להגיד, זה שאת שונה עושה אותך את
אנשים שהם כמו כולם הם משעממים.
אנשים שהם כמו כולם הם משעממים.
לא יודע את די דומה לי ב90 אחוז מהדברים שכתבת כמעט קופי אפילו
את לא שקופה ותאמיני לי שטוב שכך, להיות שקוף זה לא תמיד טוב ואין דבר כזה להיות שונה יש דבר כזה להיות מיוחד, לא כל אדם שופט אותך ויש כאלה שמקנאים בך כי את מיוחדת ואני בטוחה בזה, תאמיני לי שלהיות רגיל זה דבר נוראי ולהיות מיוחדת יעשה לך רק טוב ולאט לאט תראי שכולם ירצו להיות בחברתך בצורה חיובית:)
לנסות להכנס לסביבות מיוחדות, פרויקטים של אחרי בית ספר או כיתות מיוחדות
אל תעשי כלום, תישארי כמו שאת. אל תשימי על דעות של אחרים כי זה שהם כותבים סוג מסויים של לבוש או התנהגות שגורמת לך להיות מקובלת לא אומר שהם צודקים.
אני לא יודעת בת כמה את אבל אני מבטיחה לך שעם השנים ילדים מבינים שהם לא התנהגו יפה והם יחזרו אלייך על ארבע . תישארי עם החברות שלך כי עדיף 3 אמיתיות מאשר להיות מקובלת וכולם חברים שלך אבל אין לך באמת על מי לסמוך. זה בסדר להיות שונה.
אני לא יודעת בת כמה את אבל אני מבטיחה לך שעם השנים ילדים מבינים שהם לא התנהגו יפה והם יחזרו אלייך על ארבע . תישארי עם החברות שלך כי עדיף 3 אמיתיות מאשר להיות מקובלת וכולם חברים שלך אבל אין לך באמת על מי לסמוך. זה בסדר להיות שונה.
לא רואה פה שום דבר רע ממה שכתבת
באותו הנושא: