11 תשובות
אני יותר מתחברת ל2.
אבל זה לא תלוי רק בזה, יש את האופי וכו'..
1
אנונימי
1 רק בלי המוזיקה חחח וגן עושה ספורט חדר כושר וכאלה...
שואל השאלה:
^ אז זה כבר 2 חוץ מהמוזיקה והספורט
אנונימית
לא שלא תהיה טום בוי שכן תהיה נשית ולא עם בגדים איבר סייז ולא שומעת ראפרים... בקיצור סוג של שילוב ואיזון... איזון זה הכל בחיים...
2
Apf
שתיהן אני מניחה
1 עדיף
1 ו2
תאמת שאני דיי מעדיף שילוב כזה של אישה שהיא שומעת ראפרים אוהבת ספורט משחקת כדורסל מקצועי אבל גם דיי נשית