9 תשובות
איבדתי הרבה פעמים שיווי משקל בגלל נהגים שאין להם chill
הנהג בלם ועפתי על מישהו
עמד לי ומישהי בהתה לי בזה
נרדמתי על מישהו
לעסתי מסטיק חזק מידי ומישהי העירה לי
אנונימי
באתי לשלם לאוטובוס ונפל לי שקל על הרצפה והייתי עם שמלה וישב באוטובוס מישהו חתיך של החיים ונפלתי והוא ראה לי את כל התחתונים רציתי לקבור את עצמי באדמה
לא היה מקום אז החזקתי בעמודים האלו שם ונפלתי על אנשים
קרה כמה פעמים
ישבתי קרוב לנהג ואז הוא דפק צפצוף של החיים ונבהלתי אז נפלטה לי צעקה "אמאלה איזה בהמה מה זה"
אנונימית
נפלתי על מישהו פעם, נחשב?