3 תשובות
כנ"ל
שירת הקורונה: התגובה החיובית שלנו להתפשטות הנגיף
1. 2
2. 1- אינו נכון(2) , 2- נכון(1) , 3- נכון(1)
3. 2
4. א. בסופו של דבר כן, אך לא רק- זה פוגע גם באלו שאינם חולים בו בכך שהם צריכים להיות בבידוד, לא ללכת לעבודה ובתי הספר וכדומה.
ב. ההתמודדות עם הנגיף היא חברתית בכך שכל החברה נרתמת לעשות מה שביכולתם כדי למנוע את הפצת הנגיף.
5. 3
6. כשסין חולה ופוגעת בעצמה ניתן לשמוח על חשבון זה שהם נפגעים, אבל יותר יעזור להתכונן בעצמנו למחלה כדי שלא נהיה כמוהם.
7. תגובה חיובית שם ותוארו
התפשטות הנגיף- צירוף סמיכות
מגיפה עולמית- שם ותוארו
8. 1
9. להתבודד- התבודדות , להתבדל- התבדלות , להיות- הוויה(?) , לחיות- חיים , לנתק- ניתוק , ליצור- יצירה , להתנתק- התנתקות , להתחבר- התחברות
10. 1. לשנות את השגרה ולהתחבר אל עצמך
2. ללמוד את היכולת לחיות עם הבדידות
11. א. 1- מתחרפן, 2- מצב רוח ירוד 3- אבוד
ב. 3
12. לדעתי, כותב טקסט א' היה מסכים עם חלק זה של השיר מכיוון שהוא גם מאמין בדברים הרוחניים והחיוביים הללו לפי טקסט א'.
13. א. טקסט ב' נקרא "שיר עידוד" מפני שמטרת השיר הוא לעודד אנשים
1. 2
2. 1- אינו נכון(2) , 2- נכון(1) , 3- נכון(1)
3. 2
4. א. בסופו של דבר כן, אך לא רק- זה פוגע גם באלו שאינם חולים בו בכך שהם צריכים להיות בבידוד, לא ללכת לעבודה ובתי הספר וכדומה.
ב. ההתמודדות עם הנגיף היא חברתית בכך שכל החברה נרתמת לעשות מה שביכולתם כדי למנוע את הפצת הנגיף.
5. 3
6. כשסין חולה ופוגעת בעצמה ניתן לשמוח על חשבון זה שהם נפגעים, אבל יותר יעזור להתכונן בעצמנו למחלה כדי שלא נהיה כמוהם.
7. תגובה חיובית שם ותוארו
התפשטות הנגיף- צירוף סמיכות
מגיפה עולמית- שם ותוארו
8. 1
9. להתבודד- התבודדות , להתבדל- התבדלות , להיות- הוויה(?) , לחיות- חיים , לנתק- ניתוק , ליצור- יצירה , להתנתק- התנתקות , להתחבר- התחברות
10. 1. לשנות את השגרה ולהתחבר אל עצמך
2. ללמוד את היכולת לחיות עם הבדידות
11. א. 1- מתחרפן, 2- מצב רוח ירוד 3- אבוד
ב. 3
12. לדעתי, כותב טקסט א' היה מסכים עם חלק זה של השיר מכיוון שהוא גם מאמין בדברים הרוחניים והחיוביים הללו לפי טקסט א'.
13. א. טקסט ב' נקרא "שיר עידוד" מפני שמטרת השיר הוא לעודד אנשים
זה התשובות שלך או שמצאת בגוגל?
באותו הנושא: