התחברות הרשמה

אני חייבת לשתף אותכם במקרה שקרה לי כשהייתי בת 8...

כשהייתי בת 8 שיחקתי בחוץ כזה עם עצמי בשעות הצהריים היה לי אופניים עם גלגלי עזר אז הייתי נוסעת איתן ועושה סיבובים כזה בשכונות אז היה ילד בגילי היה גם בן 8 הוא אמר לי :"ילדה בואי רגע לצד" אמרתי לו :"למה?" הוא אמר :"נו בואי" ואני ברוב טיפשותי באתי , הוא הביא אותי למקום שאין בו אנשים בכלל הוא פשוט הוריד לי תפאקינג מכנסיים!!!!!!! והוא רק בן 8!! הייתי פשוט בשוק וישר העלתי אותן אמרתי לו :"מה אתה עושה!?!" "אני יוריד לך גם!" הוא אמר לי :"תיזהרי" אז הייתי ממש פחדנית ורגישה כשהייתי קטנה כמו היום אני גם היום עדינה ורגישה אז פשוט נתתי לו ללכת הלכתי הבייתה והיה לי פרצוף תשעה באב פשוט הייתי בדיכאון כזה אמא שלי שאלה אותי מה קרה והכל וסיפרתי לה היא הזמינה משטרה והם טיפלו בזה ואמא שלי פגשה את השכנה שהיא בת 20 וסיפרה לה את המקרה והיא אמרה לה שהוא עשה את זה גם לה והוא עושה את זה לכל הבנות ואני פשוט בשוק אם זה מה שהוא עושה בגיל 8 מה הוא יעשה שהוא יגדל?!?!? מה אתם חושבים על המקרה הזה?
16 במרץ 2020, 13:34
פחדמבוכהתמיכה    
2 תשובות
בסופו של דבר הוא ילד קטן, אני לא חושבת שהיה לו הרבה מודעות למעשים שלו.
A
Anadil
ילדים עושים מה שהם רואים בבית
ש
שם מומצא ומקורי
באותו הנושא:
קרו לכם מקרים על טבעיים? אתם יכולים לשתף?
אני רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לי פה היום
למאמינים, היה לכם מקרה שבגללו התחלתם להאמין? שתפו
אני רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לי היום..
אני חייבת לשתף פה נושא שחשבתי עליו הרבה בזמן האחרון בעקבות הרבה מקרים שקרו לי
קרו לכם מקרים על טבעיים? אתם יכולים לשתף?
אם אתם לא רוצים לעשות משהו ואתם לא חייבים לבוא ולעשות אותו אתם תעשו בכל מקרה?
טוב אני חייבת לשתף אתכם במשהו שקרה לי היום בבית ספר,ותגידו מי צודק:
חייב לשתף אותכם במקרה שראיתי
מקרה שקרה לי חייבת שתעזרו לי אני בהתמוטטות.
קרו לכם מקרים על טבעיים? אתם יכולים לשתף?