5 תשובות
יכול להיות שאת רק נשאית של הנגיף
לא חייב שיהיה תסמינים
לא חייב שיהיה תסמינים
שואל השאלה:
יכול להיות שגם את
יכול להיות שגם את
שואל השאלה:
אין לי כלום אבל
עבר כמעט שבוע ועוד היינו באירוע
פשוט מתרחקת ממנה ומחטאת כל דבר אחריה.
אין לי כלום אבל
עבר כמעט שבוע ועוד היינו באירוע
פשוט מתרחקת ממנה ומחטאת כל דבר אחריה.
עדיף שתתקשרי למד"א הם יפנו אותך מה לעשות . ובנוגע אמא שלך שתיכנס לבידוד
יש מצב
באותו הנושא: