4 תשובות
אני
אנונימית
כן... לא ממש נפשי אבל בעקרון כן...
אגב אין יותר בצה"ל הפרדה בין 21 רפואי ל-21 נפשי.
אגב אין יותר בצה"ל הפרדה בין 21 רפואי ל-21 נפשי.
שואל השאלה:
זאת שהגיבה כן, אשמח אם אוכל ליצור איתך קשר בפרטי לשאול כמה דברים
זאת שהגיבה כן, אשמח אם אוכל ליצור איתך קשר בפרטי לשאול כמה דברים
אנונימית
אני בן אבל את בכיף יכולה :)
באותו הנושא: