4 תשובות
אני
אנונימית
כן... לא ממש נפשי אבל בעקרון כן...
אגב אין יותר בצה"ל הפרדה בין 21 רפואי ל-21 נפשי.
שואל השאלה:
זאת שהגיבה כן, אשמח אם אוכל ליצור איתך קשר בפרטי לשאול כמה דברים
אנונימית
אני בן אבל את בכיף יכולה :)