5 תשובות
כדאי לך ללכת להיבדק
לא בהכרח, עדיף לבדוק קודם.
עדיף שתכלי לרופא
כן, אם אין לזה סיבה הגיונית וזה לא עובר תתקשרי אולי למדא או תלכי לרופא
כן קצת, לא ללכת לרופא בשום פנים ואופן^^^ לא עושים את זה!! את לא רוצה להדביק אנשים במחלקה או את הרופא. מתקשרים למד"א. זה קצת פחות סביר אם אין לך חום, אבל עדיין. כרגע תישארי בחדר בלי מגע עם המשפחה שלך (אני באותו מצב כרגע אגב) ואם המצב מתפתח תתקשרי למדא לשאולל מה עושים.