4 תשובות
שחקנית מדהימה, אבל למה לקחו לי אותה בסוף המשחק למה?
היא שלמות מהממת.
מהממת
חבל שהחליטו ברגע האחרון להרוג את נטשה כי היא לא יכלה לקחת עוד מוות
אז הרגו אותה שלא תסבול
פפ
חבל שהחליטו ברגע האחרון להרוג את נטשה כי היא לא יכלה לקחת עוד מוות
אז הרגו אותה שלא תסבול
פפ
מתה עליה אחת מהשחקניות האהובות עליי
באותו הנושא: