5 תשובות
לידה אני חוושבת לפחות זה מה שאמרו לי..
יונתן? מאיפה אתה יודע? באלך לספר לנו משהו?
אם את מבקשת אפידורל אז הצירים יותר חח xd אבל זריקת אפידורל עצמה כואבת!
לידה! כי בלידה גם יש את הכאב שהתינוק/ת יוצא/ת מהרחם וגם יש צירים באותו הזמן... אין ספק שנשים הם חזקות נפשית!
תשאלי בסטיפס למבוגרים אני לא חושב שמישהי כאן יכולה לענות לך על זה