4 תשובות
תמיד רוצים את מה שאין.
כי ככה זה בטבע עוד מימי התנ"ך מסיפור פרי עץ הדעת. אנחנו תמיד רוצים יותר את מה שאסור. האתגר, הריגוש, הסיפוק... פשוט מאחל לך שיגיע שלב שאת תתני הזדמנות אמיתית ולא רגעית למישהו חם ואוהב ששם את הלב שלו לפנייך...
זו שאלה שאנחנו לא יכולים לענות עליה, כי אנחנו לא מכירים אותך.
תנסי לחפור בתוך עצמך ולנסות להבין מה מושך אותך בקשר עם אדם קר ומה עד מנסה להרוויח מהקשר הזה, ותנסי להבין מה מרתיע אותך מקשר עם אדם חם ואוהב.
תנסי לחפור בתוך עצמך ולנסות להבין מה מושך אותך בקשר עם אדם קר ומה עד מנסה להרוויח מהקשר הזה, ותנסי להבין מה מרתיע אותך מקשר עם אדם חם ואוהב.
גם אני ככה
באותו הנושא: