5 תשובות
בת כמה את?
פשוט שלחי הודעה :)
למה שאחשוב שמישהי שלחה לי הודעה כי היא נואשת?
אחשוב שהיא שלחה כי אני מוצא חן בעיניה.
למה שאחשוב שמישהי שלחה לי הודעה כי היא נואשת?
אחשוב שהיא שלחה כי אני מוצא חן בעיניה.
אבל את יכולה פשוט לחפש טיימינג נכון להגיב לו על איזה סטורי ופשוט להתחיל שיחה, ככה זה הכי אפור. ;)
תגיבי על סטורי דברים מציחיק יענו לך וככה תפתחו שיחה
שואל השאלה:
תגובה ראשונה- אני 15
והוא לא מעלה סטורים
תגובה ראשונה- אני 15
והוא לא מעלה סטורים
אנונימית
באותו הנושא: