2 תשובות
את לא צריכה להרגיש רע בגלל זה תשמחי במה שאת עכשיו ואל תחשבי על מה שהיית אז זה מיותר
תשמחי שאת מי שאת עכשיו!
מי שהיית כבר לא פה, אז תקחי את זה בתור דף נקי :)
מי שהיית כבר לא פה, אז תקחי את זה בתור דף נקי :)
באותו הנושא: