16 תשובות
אני לא יודעת מה איתך אבל אני בחיים שלי לא צילמתי את עצמי בוכה
כי זה מעניין חחח
כי העיניים שלי ממש יפות כשאני בוכה
לא יודעת אבל הייתי חייבת לצלם את עצמי בוכה כשאמא שלי אמרה לי שהיא לא לוקחת אותי להופעה של שון ב 7.3.19 אחרי שקנינו כרטיסים.
שואל השאלה:
אומיגאד שון מנדס. תתחתני איתי. אני אבוא איתך.
אנונימית
כי אחרי שאני נרגעת זה ממש מצחיק אותי חח
כדי לצחוק על עצמי חודש אחרי
^^^בכיף, אני אשמח
אני הייתי עושה את זה עד גיל 13 בשביל צומי וכי העיניים שלי היו נראות יפות ככה חח
אנונימית
אנחנו לא חחח
שואל השאלה:
צלמו אתכם בוכים!! זאת חוויה בלתי נשכחת.
אנונימית
כי זה כזה לראות איך השתפרת ואתה כבר לא בוכה או בוכה פחות או באיזה תקופה היית
כדי לא לראות איך אני נראת כשאני בוכה כדי לא לעשות לעצמי פדיחות מול אנשים... חח
כלי לראות*
כדי!!!***