5 תשובות
הייתי מתבאסת כי זה כן שונה בצורה טובה אבל זה גם שונה בצורה רעה
תמיד תיזכרי לראות את הדברים הטובים שיש גם
אז נשארת פה בישראל והכרת אנשים טובים ונהנת פה ולמדת מלא
תמיד תיזכרי לראות את הדברים הטובים שיש גם
אז נשארת פה בישראל והכרת אנשים טובים ונהנת פה ולמדת מלא
כשהייתי בן 10 עברתי לעשרה חודשים לטקסס והיה מה זה כיף :)
תאמיני לי שניו יורק לא מקום כזה טוב לחיות בו, זה כמו עיר רגילה בסך הכל.
לא יודעת, הייתי אומרת אוקי..
שואל השאלה:
^אוי נו זה רק גורם לי להתבאס.
^אוי נו זה רק גורם לי להתבאס.
באותו הנושא: