38 תשובות
כמובן
בטח שיכולה
מה זאת השאלה הזאת ברור שלא
יכולה להיות יפה
לא
אנונימי
ברור
*כן
ברור שכן
יש מ ה מ מ ו ת שראיתי שלכאורה מחוצקנות, ביג גיל. זה פשוט נמשים בתלת מימד
ברור שכן
תקשיבי הדברים הרעים שאומרים לא משנים כלום אם יש לך ביטחון עצמי ואת חושבת שאת יפה כלום לא ישנה את זה

נ"ב:
לי יש מלא פצעים על הפנים אבל עדיין יש לי מלא חברות ואפילו יש לי חבר
ברור
ברור.
כן ברור אבל אם זה הרבה אז זה קצת מוריד
ברור שהיא יכולה להיות יפה
בטח שכן אם יש לה אופי טוב המראה לא משנה
כן כן
ברור שכן!
בטחח שכן
כמובן שהיא יכולה להיות יפה, אבל לדעתי זה מוריד קצת מכיוון שזה מעיד שהיא לא כל כך משקיעה בעור הפנים שלה
אנונימית
ברור שהיא יכולה להיות יפה.
אנונימית זה לא כזה קשור יש כאלה שחצקונים פורצים אליהן וזה מאוד קשה לטפל בהם ומתיש, ולשאלה ברור שכן
כע
אנונימי
ברור שכן
אנונימית
יש לי חצקונים
וכל כך הרבה בנים התחילו איתי למרות זה
ואני מדברת על אקנה רציני
יש כל כך הרבה בנות יפות שיש יהן אקנה
זה לא משנה
אנונימית
יש לי חצקונים ואני שונאתת את עצמי
אנונימית
כן ברור, אני לא חושבת שיש מישהי בגיל ההתבגרות שאין לה חצ'קונים ואם יש אז זה מקרה מאוד נדיר.
גם לי יש אקנה
ואני מכירה המון נערות עם אקנה שהן באמת מהממות ❤
לא אמור להפריע
כמובן
אני חושבת שכן אבל הכי אמיתי שיש:
יש בנות עם אקנה מוגזם וחצקונים מוגזמים שלדעתי כדאי לטפל זה סתם מסתיר את המבנה של הפנים ופעמים גם מגעיל אם זה מוגלה....
אה ואני מדברת בתור אחת שהיה לה הרבה והיו יורדים עליי אז אני לא פה במטרה לפגוע..
יכולה להיות פחות יפה עם חצ'קונים לדעתי, זה מכער - אבל עצם העבודה שהיא עם חצ'קונים הופך אותה למכוערת? ממש לא.
אנונימי
ברור