5 תשובות
חודש חודשיים כזה
כן, הם היו בבית מינואר עד פורים בערך, והפחיתו בהרבה מהחומר של הבגרויות כדי להקל על התלמידים.
וואו נשמעת שאלה מעניינת, לא חשבתי על זה בכלל
שואל השאלה:
אבל לפי מה שהבנתי לא הייתה הפחתה/מיקוד בחומר.. מעניין..
אם אכן הייתה אז סביר להניח שגם לנו יהיה.
בכל מקרה, עדיף לא לבנות על זה ולהימנע משאננות.
אבל לפי מה שהבנתי לא הייתה הפחתה/מיקוד בחומר.. מעניין..
אם אכן הייתה אז סביר להניח שגם לנו יהיה.
בכל מקרה, עדיף לא לבנות על זה ולהימנע משאננות.
אנונימית
אמא שלי הייתה תלמידה בכיתה יב בזמן מלחמת המפרץ והיא סיפרה לי שהפחיתו להם בחומר.
אבל כן, אל תבני על זה, עכשיו יש למידה מרחוק אז לא יודעת אם יפחיתו בחומר.
אבל כן, אל תבני על זה, עכשיו יש למידה מרחוק אז לא יודעת אם יפחיתו בחומר.
באותו הנושא: