4 תשובות
איזה נוסטלגיה
אני נזכרת באיזה קטע של המלך שמנדריק וגם היה שם את תובל שפיר
נראה זה היה בסיפורים כיד המלך
וואי עשית לי את הלילה
אני נזכרת באיזה קטע של המלך שמנדריק וגם היה שם את תובל שפיר
נראה זה היה בסיפורים כיד המלך
וואי עשית לי את הלילה
אוף. עצוב
וואו ..
האמת שזאת לא נוסטלגיה בעבורי, מכיוון שלא צפיתי בסבא טוביה כשהייתי קטן.
באותו הנושא: