6 תשובות
אני קונה מחר ובן דוד שלי משחק
כן הזמנתי את ה limited edition וזה הגיע אתמול
אבל אין לי עם מי לשחק
אבל אין לי עם מי לשחק
שואל השאלה:
אני אוסיף אותך אם את רוצה^
אני אוסיף אותך אם את רוצה^
אנונימית
אני מאוד רוצה אבל אני צריכה קודם לעשות מנוי
גיליתי שצריך מנוי בשביל לצאת מהעולם שלי):
גיליתי שצריך מנוי בשביל לצאת מהעולם שלי):
שואל השאלה:
אה כן צריך :( זה עולה 3 דולר בחודש אני חושבת
אה כן צריך :( זה עולה 3 דולר בחודש אני חושבת
אנונימית
99 שקל לשנה אני מזמינה עכשיו
את יכולה לשלוח לי הודעה?
את יכולה לשלוח לי הודעה?
באותו הנושא: