3 תשובות
המשפט פתיחה שהכי כבד אותי היום זה "את אוהבת פונדו?" היה רק דייט אחד כי הוא בן אדם מציק אבל בגדול זה כבד אותי
תני כיף,
למעלה עדיף
למטה כדאי,
רוצה לרכוב עליי?
למעלה עדיף
למטה כדאי,
רוצה לרכוב עליי?
אנונימית
ממליצה לך להיכנס לאתר "פטריה"
יש שם מלא משפטי פתיחה
יש שם מלא משפטי פתיחה
באותו הנושא: