12 תשובות
1
אנונימית
השניי
אם לוקח דברים קשה אז 1 ואם הוא זורם ואתם צוחקים אחד על השני וזה אז 2
אנונימית
לא אל תהיי עוקצנית חח
לדעתי
ותרשמי את האופציה הראשונה
לדעתי
ותרשמי את האופציה הראשונה
שואל השאלה:
עם איזה אימוגי?
אני אגיב את הראשון, הוא כן יבין את הצחוק אבל עדיין
עם איזה אימוגי?
אני אגיב את הראשון, הוא כן יבין את הצחוק אבל עדיין
1
את הראשון עם האימוג'י שזה כאילו פרצוף חמוד
אנונימית
שואל השאלה:
אי אפשר לעשות פה אימוג'ים חוץ מלב אדום
אנונימית
או שפשוט תשלבי את זה "יאוו איזה חמוד היית חבל שזה עובר עם השנים"
הראשון.
השני דיי עוקצני ויכול להעליב.
אם את בכל זאת רוצה לרשום לו את השני אז תרשמי את זה עם סימנים שיבין שזה בצחוק ולא יעלה.
השני דיי עוקצני ויכול להעליב.
אם את בכל זאת רוצה לרשום לו את השני אז תרשמי את זה עם סימנים שיבין שזה בצחוק ולא יעלה.
באותו הנושא: