10 תשובות
שואל השאלה:
תורה רבה על כל המידע:-)
שואל השאלה:
תודה*
תפקיד לא קל ולרוב בהתחלה אף
אחת לא מרוצה ממנו, מכירה המון תצפיתניות ועכשיו שהן בתוך התפקיד הן ממש ממש נהנות וזה תפקיד באמת משמעותי יש לך אחריות ענקית אולי היציאות מבאסות אבל מתרגלים גם לזה ובאמת תהני מזה
בנוגע ליציאות.. זה לדעתי או שושים (לצאת כל שישי) או 12/2
כלומר, לסגור שבת כל הזמן ולצאת בשישי הביתה בשבוע אחריי
יציאות אחלה מי שאומר לך שושים טועה, 11/3 בחפיפה שיכולה להמשך חודשיים ויכולה גם להיות פחות משבוע תלוי בך, אחר כך 10/4 ואחרי שנה 9/5, ולעומת חיילים שיוצאים חמשושים ומגיעים הביתה בחמישי בערב יש לך 4 ימים מלאים בבית כי משחררים מוקדם ומבקשים ממך להגיע חזרה לבסיס רק בצהריים
מי שאני מכירה בתפקיד, זה שושים או 12/2.
וכן, יש איזושהי הבטחה שלאחר זמן מסויםזה יעבור ליציאות טובו יותר.
אבל ההבטחה באה לאחר פזם + מבחן בראור שהן צריכות לעבור.
apple. זה 12/2 רק בקורס בחיים לא בסדיר וגם זה יכול להיות שושים קבוע, 11/3 לרוב לא נמשך יותר מחודשיים שוב זה תלוי בחפיפה, בואי נגיד שכעבור ארבעה חודשים בגג אחרי שהתגייסת את תגיעי ל10/4 ,9/5 את מקבלת ביום שיש לך פזם של שנה, אצל תצפיתניות זה לא שרירותי כי עשו מהפך כדי לשנות להן את התנאי שירות אז הכל קבוע מראש, אפילו בהסגר הזה חברות שלי שהן תצפיתניות בגזרות שונות קיבלו לפחות חג אחד
התפקיד מלווה בהרבה קשיים ודרישות רבות
אבל אם נמצאת מתאימה לתפקיד כנראה יש לך תודעת עבודה גבוהה ולכן שובצת,
התפקיד מאוד קשה אבל גם מאוד מתגמל ומעצמים
ראשית זהו תפקיד נשי בלבד
אחריות מאוד גדולה על חיילים ולוחמים בשטח ובעצם אחד התפקידים הכי מרכזיים בהגנה על ביטחון ישראל
לא סתם הסלוגן של התצפיתנית הוא
"העיניים של המדינה"
בהצלחה
אני מכירה חלק ואני כרגע בבסיס של הטירונות שלהן, סיירים.
אני
אם יש לך שאלות מוזמנת לפנות אליי בפרטי