7 תשובות
זאולי הם יוצאים לדברעם בסיסים
אני עכשיו בטיול, זה בסדר! תלוי לאן הולכים באמת, אני כבר שבועיים תקועה בבית, אני חושבת שלצאת להתאוור קצת זה סבבה
בסדר, כן, בסדר. בסדר כשסבא וסבתא של מישהו ימותו, או שילד קטן עם סכרת ימות.
חשוב להתאוורר^
מרגיז בטירוף.
אכפת* (: חוצפה. ראש הממשלה "מנסה" הכל בשביל למנוע הדבקות ואנחנו מצפצפים על החוקים
שהם חרא ואני מקווה שהם ידבקו בקורונה כי הם לא מסוגלים לשבת יום יומיים בבית
זה אגואסטי