7 תשובות
אל תעשי את הטעות הזאת
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
זה מקום מאוד רגיש. לעשות לעצמך זה לא קל. עדיף שתגלחי כרגע
הכי עדיף קוסמטיקאית או לייזר אבל זה פחות זמין כרגע
הכי עדיף קוסמטיקאית או לייזר אבל זה פחות זמין כרגע
שואל השאלה:
אם אני אגלח אני אהרוס כל מה שעשיתי עד עכשיו עם השעווה.. סבבה אני אראה מה אני אעשה תודה
אם אני אגלח אני אהרוס כל מה שעשיתי עד עכשיו עם השעווה.. סבבה אני אראה מה אני אעשה תודה
אנונימית
זה כואב ברמות
כואב אבל אם את עושה אצל קוסמטיקאית כבר תקופה אז לא כל כך כי התרגלת
אם את רגילה לעשות שם אז יהיה לך פחות כואב
באותו הנושא: