8 תשובות
תעשו יצירה, תכינו אוכל תעשו תסרוקות
משחקי קופסה
פאן ראן
פאן ראן
תעשו תסרוקות זה מה שאני עושה עם אחותי
יצירה ודפי צביעה ואם לא סידרתם את הארון או המגירות
תעשו סדר בבית עצמו תכינו אוכל ביחד עוגיות וכ'ו אפילו סתם תדברו
תעשו סדר בבית עצמו תכינו אוכל ביחד עוגיות וכ'ו אפילו סתם תדברו
באיזה גילאים?
שואל השאלה:
21
13
21
13
אנונימית
אז אתן יכולות לאפוץ משהו ביחד או להתחיל סדרה/סרט חדשה ששתיכן תראו ביחד (זה בכל אופן מה שאני הייתי רוצה לעשות אם הייתה לי אחות גדולה)
אני עושה מחר לאחותי מן סוג של המרוץ למיליון,כתבתי כל מני עובדות מדליקות והיא צריכה להתאים אותם למדינה(היא בת 12),ואז אני עושה לה עוד פעילות שקשור לקושר גופני,עוד פעילות שקשורה לבישול וגמרנו את המרוץ