5 תשובות
גם אני לא מבין!!!
הבן אדם מסית, ומתנהג לחיילי צהל בצורה מזעזעת!!!
אבל לפי דעתי זה רק בגלל שהם בבית סגור ואין מה לעשות בחוץ אני לא מאמין שהם היו מתחברים אליו הבן שרוט במוח!
הבן אדם מסית, ומתנהג לחיילי צהל בצורה מזעזעת!!!
אבל לפי דעתי זה רק בגלל שהם בבית סגור ואין מה לעשות בחוץ אני לא מאמין שהם היו מתחברים אליו הבן שרוט במוח!
גם כן זה כל היום מלקק לליאור ותקווה תחת יאלה שילך לשטחים
לא מבינה, הם לא מבינים את הנזק שהוא עושה למדינה
ירדן
אנונימי
מסכימה, בלי קשר לדעות שלו הוא בן אדם מגעיל איך שנועם דחתה אותו הוא עשה דווקא וחימם את ליאור עליה והתחיל לסכסך בשביל להחזיר לה, זו התנהגות של ילד בן 7 והוא ממש מגעיל. לא מבינה מי לעזאזל מצביע לו
באותו הנושא: