התחברות הרשמה

מי שבתיכון מסיים כרגיל ב20 ליוני?

22 במרץ 2020, 00:55
חופש הגדול    
תשובה אחת
כרגע כן. אבל אולי יוסיפו 9 ימים.
-
- NIGHT CHANGES -
באותו הנושא:
הבגרויות הם כרגיל? אלה שבמאי ויוני?
מי כמוני מסיים ללמוד ב30.6 למרות שהוא בתיכון?
מה אתם חושבים על השם יוני (לבת) ומבטאים כמו החודש יוני?
מי כמוני נדפק בזה שהוא עולה לכיתה י ואין לו מיונים לתיכון?
אני יכולה להירשם לתיכון אחר בחודש יוני? כי אני מפחדת שיסגרו רשימה לפני
מי כמוני מסיים ללמוד ב30.6 למרות שהוא בתיכון?
שאומרים שלעל יסודי יש חופש גדול עשרה ימים לפני כולם (מה21 ביוני) מתכוונים גם לחטיבה וגם לתיכון?
אם אני גיוס יוני 19 אני אומרת עד מתי יוני 19 או עש מתי יוני 21?
אני ממש מפחד מהמבחני מיון לתיכון מה לעשות???
ה 8 ביוני או ה 8 ליוני?!
מה ההבדל בין אורט לתיכון רגיל?