6 תשובות
שואל השאלה:
בטוחה?
אנונימי
זה בהחלט עצוב, אבל אי אפשר להחזיר עכשיו את מה שהיה, מה שיש זה לחכות שזה יגדל ובינתיים להתרגל למצב שלו כרגע. אני מניח שאת לא בעניין של תוספות לשיער.. זה רק שיער בשורה התחתונה, לא יעזור לבכות עכשיו, פשוט תתני לו לגדול ותתרגלי למצב הנוכחי, שאני בטוח שהוא לא כזה נורא.
שואל השאלה:
זה הרבה יותר קצר ממה שנראה לך
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל הוא היה כל כך ארוך זה קשה לי אף פעם לא גזרתי אותו חוץ מקצוות
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי אני עושה צמה וגוזרת
אנונימי
שואל השאלה:
אוי לא עשיתי למה וגזרתי ועכשיו אני צריכה לגזור אפילו יותר קצר
אנונימי