התחברות הרשמה

כנסו מי שטוב בהיסטוריה כיתה י זה ממש ממש דחוף

יש לי 2 שאלות שאני לא מבינה וזה ממש דחוף אני צריכה להגיש את זה ואני כבר באיחור
1. "במה אתם רעים מן הפולנים והצ'כים? גם לפולין תינתן עצמאות וגם לצ'כיה, לא לחינם" למה התכוון החייל?
2. "אל תחשוב שהאנגלים יכניסו יד לכיס, יוציאו משם מדינה ויתנו אותה לנו...." מה הייתה תגובתו של תושב תל אביב לדברי החייל?
בבקשה תעזרו לי מי שיכול זה ממש דחוף
22 במרץ 2020, 11:52
כיתה י'דחוףפליזעבודהבגרות בהיסטוריה    
תשובה אחת
שואל השאלה:
בבקשה תעזרו זה ממש דחוף
אנונימית
באותו הנושא:
מי שטוב בהיסטוריה כנסו(לגבי מלחמת העולם הראשונה כיתה ט )
דחוף דחוף כאלה שטובים בתירוצים כנסו
אנשים שלומדים היסטוריה בכיתה ח כנסו, או בכל כיתה פשוט כנסו
קיבלתי 84 במתכונת בהיסטוריה על כל החומר של כיתה ט וכיתה י זה טוב??
מי שטוב באנגלית 4 יחידות כיתה י כנסו בבקשה זה ממש ממש דחוף
כאלה שנבחנים בהיסטוריה (בגרות) כנסו דחוף ותגידו לי איזה נושא אני צריכה לעבור עוד
כנסו שנייה אם אתם טובים בהיסטוריה..
למי שטוב בהיסטוריה כנסו רגע
מישהו שטוב בהיסטוריה או בכללי בכיתה י יכול לעזור לי דחוף?!
מי שטוב בחשבון של כיתה ז כנסו פליז
אנשים שטובים בהיסטוריה תעשו טובה וכנסו