7 תשובות
מניסיון
אל תשאלי יותר מידי שאלות
זה קשה
כשההורים שלי התגרשו וסיפרתי לחברה טובה
כל מה שהייתי צריכה זה חיבוק ארוך,והיא נתנה לי.
אל תשאלי אותה שאלות ישירות
תשאלי אותה אם היא רוצה לדבר על זה
תשאלי אותה איך היא מרגישה.

כשההורים שלי התגרשו גם אם היו שואלים אותי למה הייתי משתתקת.
אני לא חושבת של שאול שאלה כזאת תקל על המצב.
אני מקווה שהמצב יהיה בסדר וכל הכבוד לך על הנכונות לעזור.

תגידי לה שזה לא נורא ושיש עוד אנשים שזה קרה להם ואפילו מפורסמים,היא לא לבד.
הכל יהיה בסדר :)
שואל השאלה:
באמת תודה אני יודעת שלפעמים לא טוב לשאול שאלות וזה רק עושה לא כל כך נעים אסל אני באמת רוצה שהיא תבין שהכל בסדר ושאני תמיד לצידה יש לך רעיון בשבילי איך להסביר לה את זה ?
אנונימית
אל תסבירי לה
פשוט תהיה שם
גם אם היא צריכה זמן לבד תני לה
תקשיבי כשהיא רוצה לדבר
תנסי לשמח אותה
1.לא לשאול למה הם מתגרשים.לעולם.אף פעם.לעולם (עברתי את זה וזאת לא שאלה ששואלים כשהפצע טרי)
2.תחבקי אותה ותתני לה לבכות לך כמה שהיא רק תרצה..היא נכנסת לתקופה קשה והיא תצטרך מישהו שיהיה לצידה.
3.אין יותר מדי בשבילך לעשות בקשר לזה..את תיהי שם בשבילה כשהיא תצטרך אותך..תדברי איתה הרבה וכשתיגמר הקורונה אם היא עדיין תהיה שבורה תצאי איתה הרבה היא תצטרך מקום לברוח אליו.
שואל השאלה:
תודה ממש עזר לי
אנונימית