3 תשובות
למה לט לקנות, זה אותו אוכל ומשלמים כמו שמשלמים בדרך כלל, שהשליח בא נותנים לו את הכסף על טיפ
לא כי את ממש לא יודעת מי מכין לך את האוכל איפה הוא היה ומה ההיגיינה שלו
אני הייתי מזמינה.
הזמנתי וכן נתתי טיפ גדול יותר משמעותית, או שהם לוקחים עם כפפות על הידיים או שמשלמים מראש כולל הטיפ, אפשר להשאיר את הטיפ מחוץ לבית