20 תשובות
תלוי לאיזה אורך.
אם זה קארה ממש קצר או קצוץ/קרחת אז בעד שלום לא הייתי עושה את זה.
אם זה קארה ממש קצר או קצוץ/קרחת אז בעד שלום לא הייתי עושה את זה.
לא הייתי עושה את זה
כן ברור
כי יש לי שיער עד הכתפיים והאורך הזה מתאים לי אז הייתי מסכימה ועוד תמורת כסף אז בכלל
כי יש לי שיער עד הכתפיים והאורך הזה מתאים לי אז הייתי מסכימה ועוד תמורת כסף אז בכלל
קניתי את שלי ב800 שח
אנונימית
שואל השאלה:
קארה והמצב הכלכלי שלכן לא כזה טוב
קארה והמצב הכלכלי שלכן לא כזה טוב
אנונימית
עכשיו עושה קרחת בשביל 50,000 שקל ואפילו פחות רק שיביאו כסף
שואל השאלה:
אמרתי קארה אני הייתי מוכרת באלף
אמרתי קארה אני הייתי מוכרת באלף
אנונימית
אלף זה אחלה
בא לי קארה אז עושה את זה בשביל כל מחיר
שואל השאלה:
עוד תשובות?
עוד תשובות?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אעשה את השאלה מחדש לא עשיתי אותה טוב
אני אעשה את השאלה מחדש לא עשיתי אותה טוב
אנונימית
בחיים לא. השיער שלי זה הדבר שהכי חשוב לי .
שואל השאלה:
אבל את במצב כלכלי לא טוב
אבל את במצב כלכלי לא טוב
אנונימית
לפחות אלף
לא הייתי מוכרת בחיים ומי שאמר לך שהוא יביא לך כסף על השיער שלך מטומטם ואם כבר בא לך לגזור אז תתרמי יש ככ הרבה ילדים וילדות חולי סרטן שישמחו לשיער שלך. שלך יכול לצמוח שלהם לא. אני תרמתי כבר 3 פעמים וזה ההרגשה הכי מדהימה שיש
זה מאוד תלוי , אני לא אוהבת ארוך , זה גם לא נוח לי ..
אם אותי היו שואלים שאלה כזאת הייתי מסכימה - גם לא למען עזרה במצב כלכלי קשה , הייתי תורמת לחולי סרטן
אם אותי היו שואלים שאלה כזאת הייתי מסכימה - גם לא למען עזרה במצב כלכלי קשה , הייתי תורמת לחולי סרטן
שואל השאלה:
זה שאלה מטומטמת של חברה שלי יכול להיות שאמרו לה את זה אבל כנראה שזה לא אמיתי
זה שאלה מטומטמת של חברה שלי יכול להיות שאמרו לה את זה אבל כנראה שזה לא אמיתי
אנונימית
הייתנ תורמת לבנות שצריכות,בכל מקרה השיער שלי קצר מדי לתרימה
קארה? 1200 ויש לי שיער די ארוך
הרבה, ישלי שיער חלק טבעי בצבע שמלא צובעות אליו...
באותו הנושא: