10 תשובות
אולי כי אתה לא רוצה להתחייב או שאין לך מספיק ביטחון .
אולי פשוט היא לא רוצה זה הכי קשה בעולם אבל כנראה שזה לא זה ועם אתה רוצה אתה מוזמן לבור לדבר חצי בפרטי
מחויבות זה מפחיד, זה גם ישנה לך את החיים ואתה פשוט מפחד משינוי זה הכל.
תשמע, הדרך הכי טובה היא פשוט לנסות ולעשות ומה שיהיה יהיה.
תשמע, הדרך הכי טובה היא פשוט לנסות ולעשות ומה שיהיה יהיה.
שואל השאלה:
היא רוצה מאה אחוז אני יודע והיא אמרה לי
היא רוצה מאה אחוז אני יודע והיא אמרה לי
אנונימי
שיט לא קראתי
עד הסוף
עד הסוף
שואל השאלה:
יש לי בטחון ממש
יש לי בטחון ממש
אנונימי
יש מצב שאתה לא מוכן להתחייב גם לי זה קרה אהבתי אותו בטרוף אבל הרגשתי שזה מוזר לי לא מתאים עכשיו...
מוזמן לדבר איתי בפרטי תמיד
שואל השאלה:
אוקי עזרת לי תודה
אוקי עזרת לי תודה
אנונימי
גם אני הייתי במצב כזה, זה יכול לנבוע מחוסר ביטחון שאולי אתה מרגיש אתה לא מספיק טוב בשבילה, שזה לא ילך, שיש לך פחות אמון לגבי אחרים ואתה לא מבין מה היא מוצאת בך ואתה מפקפק בעצמך. או שפשוט אתה לא נותן לזה לקרות מהפחד, להתחייב, להיות עם מישהי, להעניק לה אהבה, לתת לה תשומת לב, להיות איתה תמיד ולתמוך בה
באותו הנושא: