3 תשובות
לא חושבת שאפשר להגיד את זה ככה.. אם היינו מדברים והייתה כימיה והיה כיף ומתפתח קשר אז לא הייתי פוסלת על זה אבל סתם ככה להחליט זה קצת לא אפשרי נראלי
אנונימית
לא, אם הוא יותר נמוך ממני זה יהיה כאילו הוא אח קטן.
אל תשפטו... פשוט העדפה.
אנונימית
ברור
כאילו אם מישהו לא נמוך ממני ברמה מוגזמת אני אצא איתנו לא פוסלת אנשים על גובה זה משהו שהם דיי לא שולטים בו וחבל להפסיד אנשים בגלל זה