2 תשובות
אני הייתי נזהר מלהציג את הגיבורה שלי בתור פסיכופטית, אלא אם כן כל המטרה היא לראות שהיא למעשה לא.
אם את מתעקשת על הפרעה מאובחנת אז נראה לי שהפרעת אישיות גבולית זאת אופציה. עוד אופציה זה אספרגר, שזאת כמובן לא בעיה נפשית אלא סוג של אוטיזם.
שואל השאלה:
הבעיה היא אם אני יגיד שזה אספרגר בטח יתחילו לצאת עליי כי אני יעני אומרת שאנשים עם אספרגר לא מרגישים כלום ורוצחים
ולמה היית נזהר?
אנונימית