8 תשובות
בעזרת ה' כן
אף פעם?
xm1
שואל השאלה:
למה אף פעם למה לדבר ככה חס וחלילה בורא ה ישמור בסופו שלדבר הוא יבוא
אנונימי
אף אחד לא ידוע חוץ מהקדוש ברוך הוא
אומרים שהוא צריך לבוא בשנה ה6000 לבריאת העולם שזה עוד 200 שנה בערך אבל גם יכול להיות שהוא יקדים ולזה מצפים..
בעזרת השם הוא יגיע מהר
אנונימית
בתור מישהי שלא מאמינה בביאת המשיח, אבל מקווה שמשהו שכזה יקרא
ההערכות זזות בין כל יום לבין עוד מאתיים שנה, אבל עד שזה יקרה, אל תבנה על דמות משיחית שתתקן לך את העם
תפעל בעצמך
"היה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם"
אנונימית
מתישהו, תפוח דעתן שלמחשבי קצין.
אגב, הוא לא יבנה את בית המקדש, אלא המקדש ייבנה קודם בואו (ירושלמי, מעשר שני ד, ב עפ"י המשנה, בניגוד לדעת הרמב"ם בסוף הלכות מלכים ומלחמות).
מי שיודע - לא אומר.
מי שאומר - לא יודע.

לא נדע את זה עד שהוא ביא, אבל צריך לצפות לו כל יום שיבוא במהרה בימינו! לא נאשר הרבה זמן. אבל אין זכות לאף אחד להגיד תאריך.
בעזרת השם כמה שיותר מהר