התחברות
הרשמה
בחופש הזה יש מלא שבהווס פארטי מנסים להכיר אנשים חדשים
ניסיתם ? הייתם מנסים ?
24 במרץ 2020, 02:08
ידידות
בילויים
שעמום
קשרים
הכרויות
3 תשובות
י
נ
נונה פנונה
ניסיתי בחופש הגדול זה נחמדדדדד
אנונימית
לא לדעתי זה מיותר חושבת שהכי כיף להכיר זה פנים מול פנים
C
Chopper
באותו הנושא:
איך אני יכולה להכיר חברים בחופש?
אתם מנסים להכיר פה אנשים או שאתם סתם כאן ומה שבא בא?
אתם שופטים אנשים לפי מראה לפעמים? או שאתם מנסים להכיר את הבנאדם?
זה רק אני או שרוב הנוער מנסים להשתנות בחופש הגדול?
איך להכיר בנות מהעיר שלי אם אני לא יוצא מהבית בכלל בחופש?
אתם בסטיפס מנסים לדבר עם אחרים ולהכיר אנשים?
בנים הייתם רוצים משיהי בגלל האופי או היופי הייתם מנסים להכיר אותה גם אם היא מלאה?
עושה אתגר של להכיר את כל השכנים בבניין בחופש הגדול...
אפשרי להכיר חברים בחופש אם כן איך?
דברים כיפיים לעשות בחופש הגדול שלא עולים הרבה כסף, שיעזרו לי להכיר חברים חדשים?
בנים ששולחים הודעה כדי להכיר ואז נעלמים זה כי אתם מנסים להעלות לעצמכם את האגו שמישהי ענתה לכם ושמה עליכם? (לא בסטיפס)