7 תשובות
גם אני
כן,כולם נראלי כבר ככה.
זה יכול להיות סתם עוד וירוס אם כולם ישארו בבית ויפסיקו להפיץ אותו, ואז גם חות אנשים ימותו, אבל אם לא נעשה את זה יכול להיות שזה עדיין יהיה סתם וירוס, אבל זה יהיה סתם וירוס שהרס את הכלכלה העולמית וגרם לכל אוכלוסיית הקשישים, חולי הריאות, אסטמה ומערכות חיסוניות מוחלשות, למות.
אנונימית
זה ליטרלי כמו הסארס זה גם מאותה משפחה
שואל השאלה:
משמח מאוד לשמוע חשבתי כבר שכולם התחרפנו
אנונימית
כן, אני חושב שרוב העולם ככה.