4 תשובות
וואו, זה סבבה לגמרי!
לא זה חמוד ברמותת
שואל השאלה:
שלחתי את זה כי לא הייתי אצלן הרבה זמן בגלל הקורונה...
שלחתי את זה כי לא הייתי אצלן הרבה זמן בגלל הקורונה...
זה ממש חמודד כל הכבוד לך
באותו הנושא: