4 תשובות
אם תשמרי מרחק בלי חיבוקים ונישוקים יהיה בסדר
אל תגעי בה, תשמרי מרחק בלי חיבוק ונשיקה.
הכל בסדר, בדרך גם תתרחקי מאנשים. ממליץ ללכת עם מסכה וכפפות
תשמרי מרחק ושימי כפפות ומסיכה.
באותו הנושא: