8 תשובות
מלך האריות, עד היום הסרט האהוב עליי.
מלך האריות כן!!
שואל השאלה:
כנ"ל.
אני אוהב את כל שלושת הפרקים של מלך האריות (למרות שהפרק השלישי קצת מיותר אבל מספיק מצחיק בשביל לסלוח לו כל מיני מינוסים)
ג'ומנג'י הראשון קל.
הארי פוטר.
נרניה.

אהבתי את כל המדע הבדיוני, והקסם שיש בהם!
שואל השאלה:
יואו נכוון.
בנרניה אהבתי רק את הפרק הראשון.
בהארי פוטר את שלושת הפרקים הראשונים.
ובג'ומנג'י אממ, אין לי מה לאמר, הוא סבבה, אבל לא הכי מי יודע מה
היפה והחיה, גנוב על הירח, ילדות רעות (זה לנוער), סרטי כריסמס של הסדרות בדסני חח
האמת שאת רוב הסרטים המצויירים: מולאן פוקהונטוס אלאדין מלך האריות ראיתי רק בגיל 15-16
אנונימית
שואל השאלה:
לא מכיר את ילדות רעות אבל מסכים עם השאר
פאק אמ
אבא מתארס זה הכי יאיגחגחגחגחגחגת
וגם החווה הקסומה יאו
המיניונים גםם
סיפורי נרניה
והארי פוטר -יש עוד מלא נו-