4 תשובות
תבקשי שישלחו שם הודעה ואז זה יופיע לך.
שואל השאלה:
שלחו שם כבר מלא הודעות.. זה לא חדש
שלחו שם כבר מלא הודעות.. זה לא חדש
שואל השאלה:
זה האופציה היחידה?
זה האופציה היחידה?
שיוציאו אותך מהקבוצה ויוסיפו אותך חזרה
באותו הנושא: