20 תשובות
שואל השאלה:
זה מאוד קשה?
זה מאוד קשה?
אנונימי
כן, תעשה מבחן מעבר
זה קשה רצח אבל אם אתה ממש רוצה אין סיבה שלא תצליח
זה קשה רצח אבל אם אתה ממש רוצה אין סיבה שלא תצליח
כן אבל זה קשה ממש
אפשר תמיד לעלות
שואל השאלה:
עדיף לי להשקיע עכשיו ולעלות? אני בי'
אבל אני לא בטוח אם יש לי מספיק זמן להשתפר..
עדיף לי להשקיע עכשיו ולעלות? אני בי'
אבל אני לא בטוח אם יש לי מספיק זמן להשתפר..
אנונימי
אפשרי, אם אתה מרגיש שאתה מסוגל ומוכן להשקיע את החיים שלך.
אני אישית ראיתי מה זה 5 יחידות וירדתי ל4 יומיים לפני המתכונת וקיבלתי ציון בסביבות ה90, אז אתה מבין איזה הבדל ברמה אם הייתי ב5 על 50-70.
אני אישית ראיתי מה זה 5 יחידות וירדתי ל4 יומיים לפני המתכונת וקיבלתי ציון בסביבות ה90, אז אתה מבין איזה הבדל ברמה אם הייתי ב5 על 50-70.
עכשיו זה בדיוק הזמן להשקיע וללמוד לבד כי את בבית ויש לך המון זמן ללמוד ו5 חחח לא ממש מתקדמים בחומר
שואל השאלה:
אבל יש לי ציונים של 100-90 ב4 :/
אבל יש לי ציונים של 100-90 ב4 :/
אנונימי
שואל השאלה:
לא שומר בבטן,
אבל היא תסכים להעלות אותי כשאנחנו ככה בבתים?
לא שומר בבטן,
אבל היא תסכים להעלות אותי כשאנחנו ככה בבתים?
אנונימי
מעולה, עכשיו תתחילי ללמוד את החומר של 5
תבקשי ממנה שתיתן לך חומר ושהיא תבחן אותך שנחזור
שואל השאלה:
אני בן אבל הם יסכימו להעלות בככה במצב הזה?
אני בן אבל הם יסכימו להעלות בככה במצב הזה?
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה תודה לך!
סבבה תודה לך!
אנונימי
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימי
אם יש לך *מלא* רצון, זמן, מוטיבציה לעשות את זה, וזה גם בהתאם ליכולות שלך במתמטיקה- זה אפשרי.
אבל זה *מאוד* קשה.
יש פער ברמה בין 4 ל5 יח"ל מתמטיקה.
אבל זה *מאוד* קשה.
יש פער ברמה בין 4 ל5 יח"ל מתמטיקה.
שואל השאלה:
מה זה אומר בהתאם ליכולות?
מה זה אומר בהתאם ליכולות?
אנונימי
אם אתה רואה שהולך לך טוב ב4, הרמה שם קלה לך, ואתה מסוגל לרמה יותר גבוהה- לך על זה.
אם יש לך יכולת לרמה של 5 יחל..
אם יש לך יכולת לרמה של 5 יחל..
עוד דבר, אם עכשיו אתה בכיתה י, ורוצה לעלות ל5 אז תתקדם עם זה מעכשיו. אל תחכה לכיתה יא
בעייתי מאוד בעיקר לאחר הבגרות
לאחר הבגרות כבר לא ניתן לעלות
אם אתה בכיתה י תשקיע עכשיו במתמטיקה ובחופש הגדול תעשה מבחן ותעלה לא בעיה הרבה אצלנו עלו מ 4 ל 5
לאחר הבגרות כבר לא ניתן לעלות
אם אתה בכיתה י תשקיע עכשיו במתמטיקה ובחופש הגדול תעשה מבחן ותעלה לא בעיה הרבה אצלנו עלו מ 4 ל 5
שואל השאלה:
תודה לכולכם אתם מדהימים!
תודה לכולכם אתם מדהימים!
אנונימי
באותו הנושא: